Garancia
1. Milyen garanciát vállaltok?
100%-os pénzvisszafizetési garanciát vállalunk, így ki tudod próbálni a termékünket. Ha nem lennél maradéktalanul elégedett, 30 napon belül visszaküldheted és az árát visszakapod. (További információk az ÁSZF-ben)
2. Hogyan tudom nektek visszaküldeni?
Kérlek vedd fel a kapcsolatot velünk az info@babamba.hu email címen vagy a +36 (70) 431 01 51-es telefonszámon és segítünk. Visszaküldést megelőzve kérjük a termék számláját bemutatni, ezzel igazolva, hogy a vásárolt terméket tényleg tőlünk vetted. A vásárlásodat igazoló e-számlát minden esetben elektronikus úton küldjük ki neked a rendelés során megadott emailcímre. Az elállás jogával a csomag kézhezvételétől számított 30 napig élhetsz.
Fontos azonban megjegyezni, hogy a termékek csak kipróbálás erejéig lehet használni, ellenkező esetben a használatból eredő értékcsökkenést levonhatjuk a visszatérítendő összegből.
A visszaküldés menete elállás esetén:
- Jelezd nekünk elállási szándékod emailben (vagy telefonon) leírva az elállás okát és mellékelve a számlászámot, amelyre a visszatérítést szeretnéd megkapni.
- A csomag visszaküldése történhet postai úton is vagy futárszolgálaton keresztül.
Ennek költsége minden esetben a vevőt terheli, (kivétel természetesen, ha a termék hibásan vagy sérülten történt kiszállításra).
Kérünk benneteket, hogy a csomagolásnál igyekezzetek a legnagyobb gonddal eljárni, hogy a épségben tudjon visszaérkezni a csomag.
Visszaküldési cím: 1164 Budapest, Budapesti út 161/b - A termék visszaérkezését követően 5 munkanapon belül visszautaljuk az árát. Igyekszünk ezt minél gyorsabban megtenni és nem kihasználni ezt az időketetet.
3. Sérült vagy hibás termékek visszaküldése, visszatérítése
A sérült vagy hibás árucikkekhez kapcsolódó problémákra a leggyakoribb megoldásokat alkalmazzuk kivizsgálás után:
- Biztosítunk cseredarabot.
- Felajánlunk kedvezményt, és megtarthatja a minimális sérüléssel rendelkező terméket.
- Amennyiben nem megoldható a csere és Ön a kedvezményt sem szeretné elfogadni, akkor elállhat a megrendeléstől és visszaküldheti az árut, az IOTcentrum pedig a teljes vételárat visszatéríti.
A visszaküldés menete nem különbözik a 2. pontban leírtaktól.
4. Kit terhel a visszaküldés költsége?
Termék visszaküldése, a saját költségeden történik. Az utánvéttel feladott küldeményeket nem áll módunkban átvenni.
5. Ha visszaküldtem a terméket, mikor kerül a pénzem visszautalásra?
A termék visszaküldése után vállaljuk, hogy a termék visszaérkezésétől számított 5 munkanapon belül, megjelölt bankszámládra a termék vételárát visszautaljuk.
6. Egyéb garanciális kérdéssel, hova tudok fordulni?
Kérlek írj nekünk levelet a info@babamba.hu emailcímre, vagy hívj a +36 (70) 431 01 51-es telefonszámon és nagyon szívesen segítünk, ha lenne kérdésed.
Lásd továbbiakban az ÁSZF-et.